FGN ist wieder "E-Sportlich"

good_new.JPG

Die Fightgenossen waren schon immer an kompetitiven Matches interessiert und beteiligt. Besonders zu "Enemy Territory" Zeiten war es uns ein Anliegen regelmässige Trains abzuhalten und uns einen Namen in der E-Sport Scene zu machen. Nach dem Ende von "Quake Wars" hat dieses Aktivität extrem nachgelassen. Dies lag aber nicht nur an uns, nein sondern vielmehr daran dass es einfach kein Spiel gab welches genug Leute motivierte um zusammen zu spielen.

Diese Zeiten sind vorbei! Voller Stolz darf ich das offizielle FGN-Smite Team präsentieren:


SpielerRolle
YodenkoADC
BenserkerSupport
SleienMid
QuantiSolo
SledgersJungle
IrrawErsatz

Wir haben mit der Veröffentlichung extra noch etwas gewartet, da sich erst zeigen musste ob die regelmässigen Trains seriös gespielt werden.
In der SPL darf man uns natürlich nicht erwarten aber wir arbeiten fleissig daran ein gutes Conquest Team zu werden.

Ausserdem gibt es noch weitere gute Nachrichten aus der Smite-Ecke. Es gibt nun bereits 20 Millionen Menschen, welche Smite gespielt haben. Dies liegt sicherlich auch an den kürzlichen Konsolenveröffentlichungen. HiRez geht noch einen Schritt weiter. Smite ist nun auch als Beta für Mac via Steam verfügbar! Man muss allerdings noch eine kleine Einstellung vornehmen welche in diesem Video erklärt wird.

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
  • Like
Reactions: AemJaY
Ich hab nie gesagt das man gewinnen muss um ein Sportler zu sein...

Das stimmt. Ich dänke i die Richtig: Jedi LoL-Partie isch sträng gno eSport, wills en Wettkampf isch mit Lüt, wo sich im Skill mässed. Wänn en schnälle Shooter singleplayerisch isch das natürlich nöd de Fall.


Ob geschluckt oder fusioniert ist am Ende egal. Es geht um die leeren Versprechungen:

Isch emal d'Idee gsi, isch aber nöd so cho. Au da liets am alte FGN-Prinzip: Mir sind kein Dienstleister, das isch alles Freiwilligearbet. Jede chan öppis dezue Biträge. Wänn du gern mehr eSport-Inhalt hetsch, dänn würs mich sehr freue, du würsch au genau das bringe. Häsch ja au scho öfters und ich hans au gern gläse!
 
Das stimmt. Ich dänke i die Richtig: Jedi LoL-Partie isch sträng gno eSport, wills en Wettkampf isch mit Lüt, wo sich im Skill mässed. Wänn en schnälle Shooter singleplayerisch isch das natürlich nöd de Fall.

mähhh,....das isch definition vo esport? also gahsch allei go jogge isch das kei sport? wenn en schnälle shooter singleplayerisch cha das genau so esport si (->frög mal de yoda, speedrun usw).

sträng gno isch das alles kei sport, so wie schach au kei sport isch,...;)
 
  • Like
Reactions: benserker
Definition vo Sport isch ja eh nöd klar. Schach, Golf, RC-Racing, eSport usw. Aso körperlich asträngend isch da nöd zwingend. Wettkampf isch scho eher sonen zwingende Aspekt. Wobi dänn ebe eine wo de Sport macht ohni Wettkamp au en Sportler wäri (zB jogge für sich sälber vs Wettkampf-Marathon).


@Vari: Klar, bsuechi au ab und zue. Ich meine halt Inhalt uf dere Page da, wo du grad jetzt druf luegsch mit ihms Aug ihne.
 
  • Like
Reactions: AemJaY
<- Diablo III Pro E-Sport Pro eh ich mein Bro ?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Wow, so viel Biträg do :O.
@aemay: jo envy het eifach alli kickt wenns ma schlechti Performance gha hend i 1,2 matches (incon, weaken, allied het krebs) und immer dLüüt ide Rolle umegswitched, chan so ned gutgah gege die beste Smite Teams vode Welt.
zum thema e-sport oder ned isch eich alles gseit worde und vode richtige lüüt richtig verstande worde ;).
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord