Erste jährliche Generalversammlung

Hemmer eigentlich e Traktante lieschte wo mer gwüssi pünkt bespräche oder wo mer ufführe mönd??

Bzw. Wer isch de Verantwortlich fürd Traktandelieschte isch das nid de Dova gsie ??
 
Ich will do mal meh d meinige vo de Goldständers ghöre ob sie chönd cho oder nid obs ihne wichtig isch oder eifach egal.??

Wie gseit ende mai ahfangs juni wird ich zügle weiss nonig wie wänn etc. aber ja ich luege wenn s datum isch und denn chan ich zue oder absäge.

Finde eifach es statemand vomene Goldmember isch s mindeste.....
 
Ich will do mal meh d meinige vo de Goldständers ghöre ob sie chönd cho oder nid obs ihne wichtig isch oder eifach egal.??

Wie gseit ende mai ahfangs juni wird ich zügle weiss nonig wie wänn etc. aber ja ich luege wenn s datum isch und denn chan ich zue oder absäge.

Finde eifach es statemand vomene Goldmember isch s mindeste.....
Ich luege mol wenns datum isch und denn chani zu oder absäge.
Bis jetzt sind no all frei...
Längt das? ;P
 
Ich han mich itreit. Isch mer schisii egal wo, han en SwissSpasst
 
Die Generalversammlung findet am 6. Mai 2017 in Basel statt!

Bitte um konkrete Vorschläge fürs Tagesprogramm.
  • Treffpunkt / Zeit
  • Beiz für ordentlicher Teil der GV?
  • Restaurant
 
Bim Ort isch sErgebnis knapp gsi. Und mir sind ja scho viel in ZH gsi dorum hemmer gseit mer gön wieder mal uf Basel.
 
verstah de ondsen. werom nimmt mer zh id abstimmig wenns de heisst mer sind scho oft dete gseh.
 
  • Like
Reactions: AemJaY and noom
Aso Luzern wer glich wie basel gsie i de abstimmig beidi 10 Pünkt . Jetzt macht de Organisator e GV kei (Vereinstreffe) in Basel ?? Zürich und Luzern sind etwa für alle gleich erreichbar gsie Zürich halt am zentralsten. aber der Organisator entscheided sich für Basel Wo die wenigsten kommen, da es zuweit weg ist .
Neulinge die sich auf zürlich luzern kommen wollten und an der GV teilnehmen kommen nicht.
Und die Aussage in Basel waren wir schon lange nicht mehr??? hmm wie viel mal waren wir dann in Luzern??
Möchte wirklich niemandem zu nahe tretten aber ich schaue das ganze einfach objectiv an.

Mann sollte in zukunft darauf achten auf was das Treffen aus ist. ZB GV sollten möglichst viele leute kommen und Vereinstreffen treffen unter Mitgliedern.

Nun ich möchte hier niemand zu nahe tretten ist jeglidlich nur eine feststellung und ein denkanstoss (Organisator)

Meine Option die GV zu einem Vereinstreffen umwandeln und eine neue Abstimmung für ne GV Organisieren da ja möglichst viele leute anwesend sein sollten.
 
  • Like
Reactions: Dovaner and noom
No offensive, aber:
-Wer isch mir?
-Finde das scho uhuere churzfrischtig für sone GV (2 wuche für en 1xjahr)
-vorschläg? Nei, mach doch es doodle
-viilliich hätmer zerscht de ort sette bestimme, und denn doodlatum
...blabla...

Jajo
 
Ich bin zwar (noch) kein GM möchte mich aber trotzdem die Prioritätensetzung einer GV hinterfragen. Soll sie in erster Linie dort stattfinden wo die meisten kommen können (zentrale Lage in der Schweiz) oder soll sie dort stattfinden wo man noch nicht so oft war?
Ich mein, die Entscheidung ist offen für welche Priorität man sich entscheidet, sie sollte aber im Voraus so komuniziert werden.
 
  • Like
Reactions: oNdsen and Dovaner

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord