Erste jährliche Generalversammlung

Yodenko

Intelligenter Dummkopf
Mitarbeiter
Administrator
TS Admin
8. August 2006
4.814
434
36
Wie aus der News ersichtlich, geht es in diesem Thread um unsere erste jährliche Generalversammlung oder anderst gesagt Community Treffen (weissderteufelwieviel).

Ort

Datum

Andere Ortsvorschläge werden gerne hier im Thread entgegengenommen und diskutiert. Hätte auf jeden Fall an saftige Cordon Bleus gedacht. In Basel das Restaurant welches wir schon ein paar mal besucht haben, und in Zürich die Rheinfelder Bierhalle. Können auch gern den obligatorischen Teil der GV in einer Kneipe abhalten oder je nach Wetter gar im Freien und dann in ein Restaurant o.Ä. weiterziehen.
 
  • Like
Reactions: oNdsen
Ich wär wiedermal für Basel zu haben, ist mir aber eigentlich nicht so wichtig. Gutes Essen ist wichtiger...
 
  • Like
Reactions: AemJaY
Ich wäri für nabar ärgern :D aber grundsätzlich für alles offe.

Datum isch so e sach und gib doh nüüt ih luege denn wenns datum gfalle isch ob ich chan cho oder nid.
 
  • Like
Reactions: Dovaner
mir isch züri am nöchschte. und öb de basel oder luzern chunntmer uf's gliche use (ha mol gmeint de tox will mal was z'basel 'organisiere'?)
am gmütlichschte wär natürli füürstell/brötle, aber halt wätterabhängig.
 
  • Like
Reactions: benserker
ich denk mer muen scho biz luege vo wo all lüt chömed. us basel chömed nunmal eifach nid viel. und es wird sicher einigi geh, wo wegeme community treff nid uf basel chömed.
vo mim aktuelle standort hetti mitem zug 2h reini fahrziit. vo anderne wo wiiter weg sind wetti gar nid ersch rede. und dases mich aaschisst mitem auto cho ohni dasi eis/zwei glesli wii cha trinke erklärt sich vo sälbst.
es sell nid a mir liege, es sell nur nöd vergässe gah dases eifach tatsach und am gschidste isch, wenn mer öpis ide mitti organisiert.
 
  • Like
Reactions: benserker and gAz
Luzern, guter Einwand! Waren wir glaub ich noch nie? Wurde zum Doodle hinzugefügt.

Doch waren wir schon mal. Da hat doch Dova das Restaurant organisiert und ich wollte dem Core eine reinhauen, wenn er meinem Reif nochmal blöd kommen sollte... ?

Zitat von gAz:
ha mol gmeint de tox will mal was z'basel 'organisiere'?

200.webp
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reactions: Dovaner
Wäre wieder mal für Basel. z.B. Trinken und Minigolf anschliessend mit Essen im Zic Zac in Allschwil und noch mehr Saufen.
Oder einfach nur Grillbieren im Hardwald. Haben jo schon länger nichts mehr in Basel gemacht.
 
liri wär sicher für bad ragaz.
da in der zollstube ein deftiges cordon bleu (die einen meinen sogar da gibts die besten der schweiz) reinpfeifen und anschliessend im lattmann's ein guter cocktail schlürfen gehen.

..oder man trifft sich einfach da, wo alle einen guten / fairen anfahrtsweg haben, denn dann kommen sicher am meisten.
die abstimmung wird zeigen, wie viele am ct teilnehmen. aber man kann ja zur not eine gv auch zu dritt oder viert abhalten :-/
 
moinzen Zäma,

Ich wär auch gern mal dabei, nur leider bei Basel müsste ich passen da es doch ziemlich am anderen Ende liegt. Zürich, Luzern oder aber sicher auch BadRagaz wäre ich dabei.

 
  • Like
Reactions: Dovaner
Sehe das Luzern eig gut ankommt. (auch wenn zyyyri im doodle vor ist)
Würde ansonsten für Luzern was organisieren.
Ihr müsstet einfach noch sagen was ihr gerne machen würdet.
 
also vo züri uf luzern hät de schnellscht zug 45min, uf basel 53...
aber vo rapperswil fahrt ja de super voralpeexpress :p (au wenn de ned de schnellscht isch, obwohl em name, rofl. bi au scho vo luzern uf SG ,ua, mit dem gfahre, ewigs unterwäx)
de ondi mal ohni auto? :)
 
  • Like
Reactions: AemJaY
jep de voralpeexpress isch en ewigi fahrt
 
ich wür für die 'generalversammlig' scho en zentrale ort vorschlah (züri/umgäbig)....isch halt zentral für all gut z'erreiche (und süsch chömmer ja vo allne wo chömmet vo wos chömmet pünktli verbinde und ide mitti....lol)
süschtigi träffe chammer ja süsch neumet mache, und muss ja au ned wieder über es jahr vergah wie s'letzt mal :)
 
also vo züri uf luzern hät de schnellscht zug 45min, uf basel 53...
aber vo rapperswil fahrt ja de super voralpeexpress :p (au wenn de ned de schnellscht isch, obwohl em name, rofl. bi au scho vo luzern uf SG ,ua, mit dem gfahre, ewigs unterwäx)
de ondi mal ohni auto? :)

D SOB Strecki isch aber sehr schön. Vo Luzern bis an Bodesee (Romanshorn) sehr schöni Strecki! Chani jedem GA (Swisspass) Bsitzer als Usflug nur empfehle!
 
  • Like
Reactions: gAz
also vo züri uf luzern hät de schnellscht zug 45min, uf basel 53...
aber vo rapperswil fahrt ja de super voralpeexpress :p (au wenn de ned de schnellscht isch, obwohl em name, rofl. bi au scho vo luzern uf SG ,ua, mit dem gfahre, ewigs unterwäx)
de ondi mal ohni auto? :)

ich han is fischental züglet :)
ja du weisch ja, ohni wyy isch sones treffe chum uszhalte. ??;-)
 
Ich würd au witerfahre und schöni Strecki mit ÖV isch jetzt ohni Scheiss was Cooles (nominalisiertes Adjektiv). Aso ich bin voll offe.

die abstimmung wird zeigen, wie viele am ct teilnehmen. aber man kann ja zur not eine gv auch zu dritt oder viert abhalten :-/

Falsch oNdsen, du kännsch doch FGN: Erst das ct wird zeigen, wieviele am ct teilnehmen. ???
 
  • Like
Reactions: Reifnir

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord